dinsdag 9 december 2014

5. Annemijn: onderzoek vooraf

Ga nu eerst op zoek naar informatie die nuttig is ter voorbereiding van je meesterproef. Hierbij kun je denken aan websites van het toneel/dans/cabaretgezelschap dat je gaat bezoeken, recensies van de voorstellingen die je gaat bezoeken, informatie over een architect/kunstenaar of over de betreffende kunstdiscipline. Noteer hier minimaal de (precieze!) links (dus niet: wikipedia of zo) die je hebt bezoekt en geef liefst ook aan wat voor informatie je er gevonden hebt. Stel zonodig je onderzoeksvragen bij naar aanleiding van wat je gevonden hebt.    

4 opmerkingen:

  1. tentoonstellingen of musea bezoeken

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De bedoeling van deze opdracht is dat je het bezoek aan tentoonstellingen en musea ook voorbereidt. Dat kun je bijvoorbeeld doen door naar de sites van de betreffende musea of tentoonstellingen te gaan, maar ook door bijvoorbeeld de trefwoorden graffiti, Rotterdam, Berlijn, kunst of vandalisme in te typen op Google en kijken welke informatie je daar aantreft. Het voordeel is dat je dan gerichter kunt gaan kijken in zowel de musea als ter plekke in Berlijn en Rotterdam. Bij deze opdracht wil ik dus graag concrete internetadressen aantreffen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. In berlijn ga ik de berlijnse muur fotograferen en andere muren die bespoten zijn.

    Ik ga kijken of er wellicht een museum in berlijn over te vinden is, en wanneer ik dan vrije tijd heb en in de buurt ben kan bezoeken.


    ook ben ik van plan een openbare enquete te maken met wat vragen over graffiti en de kunst ervan. Deze kan ik dan door vrienden, familie en klasgenoten laten invullen zodat ik een goed beeld kan krijgen van hoe men erover nadenkt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goed idee. En er zijn trouwens diverse musea en graffitiroutes in Berlijn. Kijk maar even op google...

    BeantwoordenVerwijderen