dinsdag 9 december 2014

3. Voorbeeld: onderzoeksvragen

Als je eenmaal je onderwerp hebt vastgesteld, ga je een of meer onderzoeksvra(a)g(en) stellen. Wat wordt je centrale onderzoeksvraag? (bijv. Zijn de werken van Jeff Koons kunst of kitsch? / Is graffiti kunst of vandalisme? / Waarom raken mensen ontroerd door het werk van Rothko? / Wat is het effect van muziek bij film? / …) Welke nevenvragen wil je stellen? 

18 november 2014:

Hoofdvraag: Is graffiti kunst of vandalisme?

nevenvragen:
- Wat vinden omwonenden ervan?
- Welke criteria leg je aan om te bepalen of het kunst is of niet?
- Is graffiti nog wel graffiti wanneer het in een museum belandt?

Heeft iemand anders misschien nog goede suggesties?

49 opmerkingen:

  1. je hebt mn ckv cijfer gered <3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. een grote kanker, maar wel goed.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. houd je kanker bek kanker jood

      Verwijderen
    2. O, kanker dat ben ik zelf. Ben weer veel te veel aan het kankeren.

      Verwijderen
  3. Niet met kanker schelden, mijn opa is van de trap af gekankerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. plopper de plop, kanker op

    BeantwoordenVerwijderen
  5. godverdekanker wat heb ik zitten lachen om dit gekanker

    BeantwoordenVerwijderen
  6. kanker site kanker ckv kanker leraar

    BeantwoordenVerwijderen
  7. jongens jongens ik heb hulp nodig want ik word kaal en misschien verkaal ik

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Kanker nou eens op kanker leiers!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. chemokuur in je schuur

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Willen julie aub niet zo veel met het woord kanker schelden. Dit is een volwassen site. En nou allemaal opkankeren.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Boys abboneer ff op mijn kanaal ik heb toffe vids

    BeantwoordenVerwijderen
  12. https://www.youtube.com/channel/UCv3FbSLqyqSb0wLHAKfoy-Q
    dit is m by de w

    BeantwoordenVerwijderen
  13. dit vind ik erg zielig

    BeantwoordenVerwijderen
  14. kanker gewoon op met kanker kanaal

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wtf, wat stoer zijn jullie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wow super stoer om met kanker te schelden joh!!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. jongens ik vind dit echt niet kunnen al dat kanker gekanker

    BeantwoordenVerwijderen
  18. wat zijn deze comments lol

    BeantwoordenVerwijderen
  19. t vieze kanker homo die jonge jongens aan hun pik sabeld jij vieze kkr dikzak

    BeantwoordenVerwijderen
  20. stop met kanker schelden. kanker kinderen ik krijg kanker van jullie

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Reacties
    1. kank er misschien nog 1 krijgen

      Verwijderen
    2. vuile kanker teef met je kanker moeder op een fucking driewieler

      Verwijderen
  22. kankertje kankerdekankerdap

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Termine Aal K.Anker5 januari 2024 om 16:24

    kankerniggas

    BeantwoordenVerwijderen